"5 канал" розширює своє мовлення

14 вересня 2005

«5 канал» виграв конкурс на 22 мовні частоти. Про це на спеціальному брифінгу повідомив перший заступник голови Національної ради з питань телебачення і радіомовлення Юрій Сторожук.

Крім ТРК «Експрес-Інформ», компанії яка є засновником «5 каналу», були ТРК «НБМ», яка теж має відношення до «5 каналу» та ТРК «Класс». Пізніше ТРК «НБМ» відмовилася від участі в конкурсі.

Однак сьогодні ж з’явилися повідомлення, що результат цього конкурсу може бути оскаржений в суді. Причиною називають умови конкурсу, яки були складені спеціально під «5 канал». Повністю наводимо цитату з сайта «Майдан».

«За цими умовами, участь в конкурсі на отримання ліцензії на право мовлення істотно обмежена.

  1. Претендент має скласти заявку з повним переліком міст та областей України, куди він вже проводить мовлення.
  2. Для конкурсу існує визначений список міст та областей — переможець конкурсу зможе отримати право трансляції саме на них.
  3. Заявка не приймається, якщо претендент вже проводить мовлення в якомусь з місць, на які оголошено конкурс.

І саме цікаве — схоже, що список складений Нацрадою (пункт 2) складається лише з місць, куди поки що не транслює свій сигнал дише один з можливих претендентів — "5-й канал"».

В той же час, Юрій Сторожук зазначив, що задоволений підсумками цьогорічного, форматного конкурсу. Особливість форматного конкурсу полягала в тому, що в регіонах, яких надаються частоти, проводилися соціологічні опитувані щодо бажань глядачів, результати яких зазначались в умовах конкурсу.

Коментар від Романа СкрипінаРедагувати

Ситуація дещо прояснилася після вечірньої програми «Час» на «5 каналі».

Роман Скрипін, ведучий програми «Час» та шеф-редактор «5 каналу», повідомив, що проти «5 каналу» розпочали медійну війну.
Незареєстрована громадьска организація «Медіарада» в особі Ірини Тиран, на сьогоднішній прес-конференції, розповсюдила інформацію, що Нацрада з питань телебачення та радіомовлення створює умови конкурсу під чітко визначені канали, що недозволяє виграти конкурс іншим. Наразі під які саме канали створюються такі умови, пані Ірина під час прес-конференції не сказала. Але «Медіарада» надрукувала незареєстроване видання з такою ж назвою, в якому розміщена стаття «П’ятий становиться першим?» з зображеннями екс-секретаря РНБО України Петра Порошенка та телевизійним пультом з однією, 5-ю, кнопкою.

Юрист Нацради з питань телебачення та радіомовлення повідомив, що взяти участь у конкурсі можуть всі бажаючи. І кожна компанія може сама «підтягнутися», щоб відповідати вимогам.

Цікавим є те, що Ірина Тиран — колишня працівниця «5 каналу», яка, за словами Романа Скрипіна, була звільнена за невідповідність фаховим вимогам.

Роман Скрипін зазначив, що «5 канал» з самого початку, ще до початку президентської передвиборчої кампанії, працював і працює за двома дуже простими документами — це «Угода про невтручання власників в редакційну політику» і, власне «Редакційна політика». За словами пана Скрипіна «5 канал» буде уважно стежити за діями незареєстрованої громадської организації «Медіарада» і радить їм шукати гарних юристів, якщо «Медіарада» і надалі буде дозволяти собі робити непідтверджені звинувачення.

ДжерелаРедагувати