Відмінності між версіями «Колектив газети Ріната Ахметова гуртом перейшов у газету Медведчука»

нема опису редагування
{{дата|11 квітня 2013}}
[[Файл:Logo Сегодня.gif|безрамки|праворуч]]
{{Тема|УкраїнаСуспільство в Україні|ЗМІ}}
 
Відразу 52 журналіста залишили видання «Сегодня», яке належить найбагатшому олігархові України [[:w:Рінат Ахметов|Рінату Ахметову]], пише LB.ua з посиланням на одного з екс-співробітників газети:
Підконтрольну Рінату Ахметову газету «Сегодня» неодноразово критикували за антиукраїнський характер<ref>[http://krytyka.com/cms/front_content.php?idart=968 Степан Величенко. Капіталізм, бідність і русифікація.] — [[:w:Критика (часопис)|Критика]], 2010.</ref><ref>[[:w:Пантюк Сергій Дмитрович|Сергій Пантюк]]. [http://video.telekritika.ua/show/blogi/248 «Сегодня» — журналістика в лапках?] — Блоги. Відеотека, 30.11.2010.</ref><ref>[http://www.pravda.com.ua/news/2007/08/20/3272443/ Газета Ахметова вимагає від Турчинова 1 гривню. Він подарує їй «аж 10»] — Українська правда, 20.08.2007.</ref><ref name=ghyrych>[[Гирич Ігор Борисович|Ігор Гирич]]. [http://www.i-hyrych.name/Vyklad/Buzyna.html Яку історію України нав'язує нам Бузина?]</ref><ref>[http://press-centre.com.ua/publ/regionalne_vidannja_segodnja_na_zakhidnij_ukrajini_vikhoditime_na_russkom_jazike/8-1-0-1264 Регіональне видання «Сегодня» на Західній Україні виходитиме «на русском язикє»] — Прес-Центр, 23.08.2011.</ref> та недостовірність<ref name=dusja/><ref>[http://tomenko.kiev.ua/info/1718.htm Микола Томенко радить газеті «Сегодня» вивчати українську літературу та вимагає спростування.] — Персональний сайт [[:w:Томенко Микола Володимирович|Миколи Томенка]], 15.03.2011.</ref><ref>[http://www.informjust.ua/text/634 Відкритий лист державного підприємства «Інформаційний центр» Міністерства юстиції України до редакції газети «Сегодня», 2009.]</ref><ref>[[:w:Білозерська Олена Леонідівна|Олена Білозерська]]. [http://bilozerska.livejournal.com/327043.html Газету «Сегодня» — у чорний список], 08.11.2010.</ref><ref>[http://kiev.pravda.com.ua/columns/4f30f530ba8c8/ Кто сфальсифицировал подписи под письмом президенту от «жителей ул. Гончара»?], 07.02.2012</ref> публікацій. Знаменно в цьому відношенні, що одним із спеціальних кореспондентів газети «Сегодня» є відомий антиукраїнський [[:w:жовта преса|«жовтий»]]<ref name=ghyrych/> публіцист [[:w:Бузина Олесь Олексійович|Олесь Бузина]].
 
Газета «Сегодня» відома серед журналістів за свавілля головного редактора Ігоря Гужви у відношенні до зміни авторських матеріалів та пов'язану з цим [[плинність кадрів]].<ref name=dusja>[http://dusia.telekritika.ua/Redaktsionnye_koshmary/14091 Шекспірівські пристрасті в газеті «Сегодня»] {{ref-ru}} — [[Телекритика|Дуся]], 22.07.2010.</ref>
 
== Примітки ==
{{regionews}}
[[Категорія:ЗМІ]]
[[Категорія:ЗМІ в Україні]]
[[Категорія:Преса]]
[[Категорія:Цензура]]
1838

редагувань