Відмінності між версіями «Колектив газети Ріната Ахметова гуртом перейшов у газету Медведчука»

нема опису редагування
{{Тема|Суспільство в Україні|ЗМІ}}
 
Відразу 52 журналіста залишили видання [[:w:Сегодня (газета, Україна)|«Сегодня»]], яке належить найбагатшому олігархові України [[:w:Рінат Ахметов|Рінату Ахметову]], пише LB.ua з посиланням на одного з екс-співробітників газети:
 
{{цитата|Залишилися тільки розділ Спорт, рекламний відділ, сайт і Олесь Бузина}}
1838

редагувань